Werkfruit campagne werkt

Slide 1
Arbeid

Een goede en betrouwbare werkgever

Slide 2
Energie

Van energieverbruiker tot energieproducent

Slide 3
Imago

Werken in de tuinbouw loont

Slide 3
Markt & Ketens

Ketensamenwerking informatie, logistiek en markt

Slide 3
Plantgezondheid

Duurzame landbouw door goede plantgezondheid

Slide 3
Voeding & Gezondheid

Volledig beheersen van voedsel- en veiligheidsrisico's

Slide 3
Water & Klimaat

Water en Klimaatsverandering positief gebruiken voor land- en tuinbouw

previous arrow
next arrow

Gerelateerd

13-07-2010Werkfruit wordt bij achttien procent van de Midden- en Kleinbedrijven (MKB) aan werknemers aangeboden. Dit betekent een stijging van vier procent ten opzichte van vorig jaar. Sinds de invoering van de werkfruitcampagne in 2007 is er een flinke toename te zien van bedrijven met werkfruit.

Werkfruit biedt een verruiming van de markt voor groenten en fruit. Het wordt door negentig procent van de bedrijven goed gewaardeerd. Wel blijkt dat met een ruimer aanbod en een breder assortiment bedrijven nog beter kunnen scoren onder hun werknemers.

erkfruit zal dan nog beter gewaardeerd worden door de werknemers. Van de bedrijven die geen werkfruit hebben, overweegt tweederde om werkfruit aan het personeel aan te bieden. De belangrijkste reden om werkfruit op het bedrijf aan te bieden, is om gezondheidsredenen.

Wilt u meer weten?
Voor meer informatie over het project “Werkfruit campagne werkt” (PT 2010-39) kunt u contact opnemen met Anne Marie Borgdorff, [email protected]. Rapporten zijn voor sectorgenoten, via MijnPT, gratis te downloaden, of aan te vragen bij John Claassen via telefoonnummer 079 – 34 70 633 of per e-mail [email protected].